אודות

משפטנית ובעלת תואר שני במגדר מאוניברסיטת בר אילן. פמיניסטית ואקטיביסטית מגיל 14 ומאמינה בשינוי חברתי דרך ידע והבנה. שמתי לי למטרה- להנגיש את העולם המשפטי לקורא/ת הסביר/ה בהקשר הפמיניסטי היומיומי.

ומתוך כמה התשובות שעניתי באתר ספירניסטיות:

מהו פמיניזם בשבילך? "זו דרך חיים. זו ההבנה שהעולם שלנו דרוש תיקון. זו הבנה שיש כל מיני פמיניזמים, וכל מיני בני אדם. זו ההבנה הברורה ביותר שיש שוני בין בני אדם- ולא משנה מה מגדרם, מינם, צבעם, מוצאם וכן הלאה, אבל שיש לפעמים דומות. בעיקר באיך שהחברה מבנה אותנו לתוך תבניות וכמה אנחנו נפגעיםות בגלל אותן הבחנות. פמיניזם זה לבוא ולהגיד את כל זה בקול רם וללכת לשנות את ההבניות החברתיות הדכאניות הללו. ואז לסלוח לעצמי שאני קצת בתוך ההבניות".

מתי "גילית" שאת פמיניסטית? "אני חושבת שמאז ומעולם הייתי, וגדלתי לבית שבו פמיניזם קיים על כל צורותיו. אני חושבת שסבתא שלי תענה נכון על הקריטריונים של הגל הראשון (הפמיניזם הליברלי) ואמא שלי על זה של הגל השני (הפמיניזם התרבותי). אני עצמי מגדירה עצמי כפמיניזם רדיקלי, אבל עוד לומדת את עצמי ואת התחום. בגיל 14 כשהצטרפתי לתנועת נוער ונהייתי פעילה חברתית באופן מובהק הבנתי שאני עושה פמיניזם. שזה משהו אקטיבי בתוכי, כחלק מעשיה ושינוי".

מי הדמות שהכי השפיעה עלייך כפמיניסטית ומדוע? "אמא שלי והסבתות שלי. כי הן נשים חזקות- כל אחת באופן שלה, והן לימדו אותי להיות אני. בדרך שלי. כי הן סללו לי דרך. כי גדלתי על הסיפורים המדהימים שלהן".

 —————————————————————————————————————————-

מתפקידי המקצועיים:

עורכת דין ומגשרת במשרד קרן בר יהודה.

סגנית עורך גליונות "הדין והדיין".

אחראית על ההבאה לדפוס של קובץ החקיקה "נשים בחוק".

מנחה קבוצות נוער וחיילים בארגון "גשר".

מתרגלת דיני עונשין ב"מכללת נתניה".

בעבר:

רכזת מתנדבות בעמותת "רוח נשית".

רכזת בפרויקט חינוך ב"מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית".

חלק מארגון "מסע נשי".

בצבא- מפקדת טירונים ב"חוות השומר" וסיום תפקיד בקבע- מ"פ קורס הו"ד. כיום סרן במילואים בפיקוד העורף.

חניכה במהלך 3 מחנות ומדריכה במחנה קיץ של ארגון "building bridges for peace".